Vandaag geopend van 08.00 tot 20.30

Algemene voorwaarden

Bel mij terug

Telefoonnummer*
 

Service: u staat centraal!
Bij Idente Mondzorg doen wij dagelijks ons uiterste best om onze klanten de service te bieden die ze van ons mogen verwachten. Mocht er toch iets niet naar wens zijn gegaan dan vragen wij u contact met ons op te nemen. Onze servicedesk medewerker staat u graag te woord.

E-mail en sms-reminder: uw persoonlijke assistent!
Om u van dienst te zijn en als service maakt Idente Mondzorg gebruik van een email- en een sms-service om uw afspraak te bevestigen en u aan uw afspraak te herinneren. Deze service is geheel kosteloos. Aan deze service kunnen echter geen rechten worden ontleend. Wanneer u een herinnerings-email of -sms niet heeft ontvangen betekent dit dus nadrukkelijk niet dat uw gemaakte afspraak niet door gaat.  Facturatie: uw zorg uit handen genomen! Ons factoringbureau NotaCollect declareert waar mogelijk reeds uw tandarts nota bij uw zorgverzekeraar. U betaalt niets voor deze makkelijke service. Hierdoor hoeft u bedragen vaak niet voor te schieten aan de balie na afloop van de behandeling en geen ingewikkelde declaratieformulieren in te vullen van uw zorgverzekeraar. Als u vragen heeft over uw factuur kunt u te allen tijde met hen contact opnemen op nummer 036 547 22 99. Facturen onder 35 euro kunnen wij helaas niet voor u declareren via NotaCollect en verzoeken wij u aan de balie te voldoen direct na het bezoek.

Privacy en veiligheid: uw vertrouwen, onze zorg!
Wanneer u om welke reden dan ook uw patiëntendossier wilt opvragen verzoeken wij u dit schriftelijk of per email bij ons aan te geven.  U krijgt van ons bericht wanneer u uw gegevens persoonlijk  bij ons kunt ophalen.  Voor uw privacy en veiligheid dient u voor het meenemen van de documenten te tekenen en u desgewenst te legitimeren. De kosten voor het gereed maken van uw patiënten dossier bedragen €10 euro.

Tanden Bleken.

De actie "tanden bleken" is alleen geldig voor nieuwe patiënten die zich bij ons inschrijven van 18 jaar en ouder en maximaal 1 per gezin/ per adres. De actie is ook niet geldig voor eventueel verwezen patiënten. Om u goed te kunnen helpen zal uw patiëntendossier bij uw vorige tandarts worden opgevraagd, zodat deze kan worden vergeleken met uw actuele gebitssituatie. Tijdens uw eerste bezoek vindt er een uitgebreid onderzoek plaats om de staat van uw gebit vast te stellen. Uw tandarts voert een klinische controle uit en neemt uw medische gegevens door. Daarnaast worden meestal twee kleine detailfoto's (bitewings) en één grote overzichtsfoto (OPT) gemaakt. Aan het einde van dit bezoek krijgt u uw behandelplannen mee. Wanneer het behandelplan is uitgevoerd kunnen we over gaan tot gratis bleken van uw tand gebit. Het is namelijk niet mogelijk uw tanden te bleken indien u loszittende - of lekkende vullingen heeft. Ook wanneer blijkt dat u een gaatje heeft moet deze eerst gevuld worden voordat er wordt gebleekt. Meer informatie over tanden bleken.

 

Nota.

Onze nota's worden verzorgt door factormaatschappij Infomedics BV.

 

Annulering: gedeelde smart is halve smart!

Natuurlijk kan het zijn dat u een afspraak met uw behandelaar moet annuleren. Deze annulering en de daarmee gepaard gaande kosten nemen wij voor onze rekening tot 48 uur voor de afspraak. Mocht u, om welke reden ook, uw annulering korter dan 48 uur van tevoren aan ons kenbaar maken, zijn wij genoodzaakt een deel van de kosten bij u in rekening te brengen, volgens het 50-50 principe.  Wij betalen een even groot deel aan de kosten van de geannuleerde afspraak mee als de klant. De kosten voor een gemiste afspraak zijn 60 euro per kwartier.  Wij brengen u 30 euro per kwartier in rekening.  Gedeelde smart is halve smart!

Terug