Vandaag geopend van 08.00 tot 17.00

Algemene voorwaarden

Bel mij terug

Telefoonnummer*
 


Zorg en loyaliteit.

U bent opzoek naar een uitstekende tandarts. Wij zijn opzoek naar loyale patiënten. Mensen met wie wij op reis gaan. Wij zijn niet op zoek naar patiënten die komen liggen in de tandartsstoel en roepen: "au...gaatje ...vullen." Wij verkopen geen gevulde gaatjes. Wij bieden een ervaring die leidt tot een stabiel, mooi en gezond gebit. Niet alleen functioneel, maar ook esthetisch. Wij zien graag dat u bewust betrokken bent bij uw mondgezondheid. Dat u uw tanden en kiezen ziet als 'personeel' in uw mond. Ook zij hebben recht op een veilige werkplek. En ze willen ook nog eens mooi zijn. Dat is heel 'menselijk'. Stelt u zich eens voor dat uw tanden en kiezen persoonskenmerken hadden. Dat wij ze konden interviewen met de vraag: wat vind u van uw baas of bazin? Zouden ze dan trots op u zijn? Of nog persoonlijker: stel dat u een tand of kies was in uw eigen mond. Wat zou u van uw 'baas' vinden?  Wij proberen de 'algemene voorwaarden' voor het goed, gezond en mooi functioneren van uw gebit onder uw aandacht te brengen. Bewustwording is daarbij essentieel. U moet een leven lang mee. Samen met u op reis in uw mond. Dat is de ervaring die wij te bieden hebben. Gaat u mee?

Service: u staat centraal!

Bij Idente Mondzorg doen wij dagelijks ons uiterste best om onze klanten de service te bieden die ze van ons mogen verwachten. Mocht er toch iets niet naar wens zijn gegaan dan vragen wij u contact met ons op te nemen. Onze servicedesk medewerker staat u graag te woord.

E-mail en sms-reminder: uw persoonlijke assistent!

Om u van dienst te zijn en als service maakt Idente Mondzorg gebruik van een email- en een sms-service om uw afspraak te bevestigen en u aan uw afspraak te herinneren. Deze service is geheel kosteloos. Aan deze service kunnen echter geen rechten worden ontleend. Wanneer u een herinnerings-email of -sms niet heeft ontvangen betekent dit dus nadrukkelijk niet dat uw gemaakte afspraak niet door gaat. Facturatie: uw zorg uit handen genomen!

Privacy en veiligheid: uw vertrouwen, onze zorg!

Wanneer u om welke reden dan ook uw patiëntendossier wilt opvragen verzoeken wij u dit schriftelijk of per email bij ons aan te geven. Via een beveiligde verbinding wordt uw dossier naar het e-mailadres verzonden dat bij ons bekend is. De kosten voor het gereed maken van uw patiënten dossier bedragen €10 euro.

Nota.

Onze nota's worden verzorgt door factormaatschappij Famed.

Informed consent.

Bij het intakegesprek wordt een afspraak gemaakt voor het maken van een zorgplan. Een zorgplan is een in het tandartsdossier vastgelegde schriftelijke plan van aanpak betreffende de richting welke wij in overleg met u en met uw toestemming hebben gekozen om geïdentificeerde gebitsproblemen en daarbij behorende mondzorg problemen aan te pakken. Het is mogelijk dat wij van het intakegesprek en vervolgens het samen met u te bepalen zorgplan met begroting een videoregistratie maken. Onderdeel van het zorgplan is een begroting. Deze begroting wordt met u besproken en naar u beveiligd gemaild. U krijgt via digitaal ondertekenen de gelegenheid de begroting te ondertekenen. Uw handtekening betekent dat u akkoord gaat met de in het zorgplan vermelde behandelingen. U handtekening betekent dat u toestemming geeft aan Idente deze behandelingen te mogen uitvoeren. Uw handtekening betekent dat u bevestigd volledig te zijn geïnformeerd over de in het zorgplan en in de begroting vermelde behandelingen. Uw handtekening betekent dat u volledig bent geïnformeerd over de voor - en nadelen van de in het zorgplan en de begroting vermelde behandelingen en de daarbij behorende nazorg.

Annulering: gedeelde smart is halve smart!

Natuurlijk kan het zijn dat u een afspraak met uw behandelaar moet annuleren. Deze annulering en de daarmee gepaard gaande kosten nemen wij voor onze rekening tot 72 uur voor de afspraak. Mocht u, om welke reden ook, uw annulering korter dan 72 uur van tevoren aan ons kenbaar maken, zijn wij genoodzaakt een deel van de kosten bij u in rekening te brengen, volgens het 50-50 principe.  Wij betalen een even groot deel aan de kosten van de geannuleerde afspraak mee als de klant. De kosten voor een gemiste afspraak zijn 80 euro per kwartier. Wij brengen u 40 euro per kwartier in rekening.  Gedeelde smart is halve smart!

Mocht blijken dat u om wat voor reden dan ook meer dan een keer per maand uw afspraken annuleert of niet verschijnt zonder bericht, kunnen wij ons genoodzaakt zien de behandelrelatie schriftelijk op te zeggen. U wordt dan verwezen naar een tandartspraktijk die nog nieuwe patiënten aanneemt. Wij nemen dan een overgangsperiode van 1 maand in acht zodat eventuele pijnklachten kunnen worden afgehandeld. Dit geldt ook wanneer over een langere periode blijkt dat u regelmatig uw afspraken annuleert of niet verschijnt zonder bericht. Wij zien dat dan als desinteresse in een goed functionerend, mooi en gezond gebit. Uw interesse is essentieel voor de kwaliteit van ons werk.

Terug