

U bent opzoek naar een uitstekende tandarts. Wij zijn opzoek naar loyale patiënten
Klachtenregeling.
Wij doen er alles aan om u zorgvuldig en professioneel van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden
bent over onze zorg of dienstverlening. Uw mening is belangrijk voor ons en helpt ons om de kwaliteit van onze zorg te
verbeteren.
Wat kunt u doen bij een klacht?
Bespreek uw klacht met ons. In veel gevallen leidt een persoonlijk gesprek al tot een passende oplossing.
Komen wij er samen niet uit? Dan kunt u terecht bij het Klachtloket Zorg.
Externe, onafhankelijke klachtenbehandeling.
Wij proberen zo goed mogelijk voor u te zorgen. Toch kan het gebeuren dat u hierover niet tevreden bent. U kunt ons
dit laten weten. U kunt uw vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van
het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een
onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing
kunnen vinden. U bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Dat
kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl.
Voor meer informatie kunt u kijken op https://www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/
De Geschillencommissie.
Is de klacht nog steeds niet opgelost dan kunt u een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak.
Dat betekent dat u en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan.
Voor meer informatie hierover kijkt u op: www.degeschillencommissiezorg.nl.